ТОММІ ГІЛФІГЕР. Осінь 2023 р

ТОММІ ГІЛФІГЕР. Осінь 2023 р

Як відродити спадщину? Від нових дизайнерів, найнятих для «пожвавлення» бездіяльних лейблів, до стійких брендів, які намагаються переконати нові покоління в тому, що вони, як і раніше, актуальні, — це питання є головним для всіх, хто керує брендом, створеним до 2000 року. У Tommy Hilfiger розмова йде менше про переконання Gen-Z у тому, що це круто — довга співпраця з авангардом хіп-хопу робить свою справу — і більше про випуск продукту, який передає цю круту сутність.

Тоді найкраще питання: як перепакувати спадщину? Чи можуть бренди перевести онлайн-ностальгію за своїми минулими візуальними ефектами, продуктами і вібраціями в продажі?

«Завдання для команди дизайнерів — почати з американської класики і знайти фільтр, який зробить її актуальною для сьогоднішнього покупця», — сказав Лі Холман, головний дизайнер Tommy Hilfiger, на попередньому перегляді. Річ у тім, що поняття «американська класика» настільки переглядалося, що втратило більшу частину свого сенсу. Ось де фільтр вступає в гру. Восени команда дизайнерів Tommy звернула увагу на природу, також відому як лісові райони Нової Англії, які вже давно сформували дух підготовки, що зробив Tommy Hilfiger таким чарівним у 90-х роках. Але більше, ніж просто зовні, пояснив Холман, ідея «американського відпочинку» була привабливою. Втеча городян у гори Катскілл, Монток або Нову Англію — це нью-йоркська традиція, треба сказати, заможна і здебільшого біла, і вона малює чарівний і стилізований образ, який просто не виходить з моди. Тепер це американська класика.

Щоб пов’язати це із сьогоденням, команда Tommy об’єднала цей ідилічний образ із базовою концепцією: що робить клієнт? Звісно, для втечі з міста, але цей одяг має слугувати цілорічній меті, а не просто призначатися для відпочинку на вихідних, тож Гольман доручив своїм дизайнерам переосмислити деякі найсуттєвіші томміїзми — кілька штанів чінос, пальто з овчини, університетську куртку, футболку для крикету, светр, оксфордську сорочку — у сьогоднішніх пропорціях. Результати переконливі й упевнено завищені, хоча іноді й перебільшені. Подовжений і широкий одяг із вовняного твілу темно-синього і верблюжого кольорів мав охайний, але водночас сучасний вигляд, в той час як пара масивних шкіряних курток із овчини передала деревний дух, до якого прагнула команда. Шикарний відтінок блакитного зробив палітру яскравішою і дав відхід від фірмових червоного, білого і синього Томмі, а картата сорочка на трикотажній основі привнесла сучасний комфорт в одвічну необхідність. Зробити класику, подібну до цієї, впізнаваною — складне завдання, але це чесне зусилля команди Hilfiger.

Часто спадщина моди пов’язана не стільки з одягом, скільки з тим, як його носять. Хіп-хопу цього року виповнюється 50 років, і можна побачити його вплив як на коди Томмі, так і на саму моду. Було б цікаво побачити, як Tommy Hilfiger повністю відсвяткує і визнає це.

Найбільш багатообіцяючим тут було перевидання фірмового тартана Tommy з 90-х. Його змінили в масштабі, перефарбували і заново винайшли у вигляді пухнастого трикотажу, вовняного крою і гладких пуховиків. Рушійною силою цієї історії став осінній рекламний образ Холмана і компанії 1994 року. знайдено в архівах компанії. На ньому зображені три дуже красиві моделі із зачісками в дусі 90-х, що позують біля заляпаної брудом червоної вантажівки. Вони носять розглянутий тартан у парі зі штанами чінос, класичними джинсами і одягом з мідними ґудзиками. У цьому старому рекламному оголошенні є відчуття кравецької грайливості та відкритості, яку лейбл має вивчити. Це весело, впізнавано і правдоподібно — все те, за що має стояти спадщина Tommy Hilfiger, коли вона дивиться в майбутнє.

No votes yet.
Please wait...

Ответить