Як українські бренди готувалися до Vogue Ukraine Showcase 2024

У Парижі 3 березня в межах офіційного розкладу Тижня моди вдруге відкрилася Vogue Ukraine Showcase — унікальна подія для української модної індустрії, що популяризує її на світовій арені. Цього разу вона охоплювала кілька частин. Одна з них — експозиція українських брендів, для якої кожен із дизайнерів приготував ексклюзивний образ, що розкриває сутність марки. Розповідаємо, як створювалися деякі з них.

10

Реклама

Vogue Ukraine Showcase 20241Vogue Ukraine Showcase 2024

12

"Нам важливо нагадати світу, що українська культура, мода та мистецтво посідають рівноправне місце на глобальній мапі, — розповідає Веня Брикалін, головний редактор Vogue Ukraine. — А де зробити це краще, ніж під час Тижня моди в Парижі?". Запрошені бренди з усією відповідальністю віднеслися до створення образів, які у міжнародних гостей асоціюватимуться не тільки конкретно з ними, а й усією українською модою.

13

14

15

Так, одним із найбільш обговорюваних став експонат бренду Gunia Project. "Для участі в проєкті ми підготували унікальний об'єкт, що поєднує ключові напрями роботи й цінності GUNIA Project: натхнення українською традицією, кераміку, вишивку, одяг і акцент на ручну роботу. Скульптура GUNIA Project — це образ із вишитою сукнею, керамічним жилетом, фартухом, намистом і вінком ручної роботи, – розповідають Наталія Каменська та Марія Гаврилюк. – Сукня із льону вишивалася вручну протягом 12 днів. Керамічні елементи повністю створені вручну з першої і єдиної спроби, оскільки ми не мали права на помилку через стислі терміни підготовки. Чотири майстрині розписували жилет, фартух, буси та вінок протягом двох днів. У розписі й вишивці можна впізнати мотиви колекції «Індиго», а також знакові елементи GUNIA: коника-свищика, хрест, амулет-дулю та голубку".

Як українські бренди готувалися до Vogue Ukraine Showcase 20246 Gunia Project

До українського коріння звернулася і дизайнерка Світлана Бевза, яка фірмовий мінімалізм поєднала із символом нашої країни –колосками, які вже стали невід'ємною частиною ДНК її бренду. "Оскільки українська культура та символіка пронизують кожну колекцію BEVZA, об’єкт, створений для Vogue Ukraine Showcase, поєднує в собі два основні елементи BEVZA: білий вишуканий мінімалізм і місію популяризувати культурні цінності України, – розповідає Бевза. – Квадратна форма є основою в побудові нарядів BEVZA, а монументальний силует підкреслює, що одяг BEVZA є довговічним та фундаментальним". Центральним елементом образу стала голова з колосків, яка без слів нагалує всім нам, що хліб усьому голова. Команда бренду використала для її створення фірмові аксесуари у вигляді колосків, які для багатьох українців вже стали символом нашої незламності.

Instagram

, BEVZA (@bevza)

Важливі сенси було закладено й у образ бренду Ruslan Baginskiy, в якому сукня та капелюх стали одним цілим. "Наш головний убір натхнений медитативним процесом виготовлення сіток і риболовлі, які вимагають тиші та зосередження. Це певною мірою ода тиші, яку ми втратили у своєму житті, в українській природі. Це також тиха надія з прикритим обличчям. сітка складається з петель, які тримаються одна за одну, і вона дуже швидко може розплутатися, якщо ми не будемо обережні і хоч одна з них буде пошкоджена", – розповідають у бренді.

Instagram

, Ruslan Baginskiy (@ruslanbaginskiy_hats)

Зосередження на процесі вимагала й сукня PASKAL. За її романтичністю ховаюся п'ять днів складної копіткої роботи, протягом яких майстри бренду складали пелюстки в об'ємні бутони. Усього було використано близько 6000 деталей, щоб досягти необхідного ефекту.

Instagram

, Julie Paskal (@julie_paskal)

Офіційне відкриття Vogue UA Showcase відбулося за підтримки beauty-партнера MAKEUP. Більше фото за посиланням.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить