Фильм Птушкина Ми, наші улюбленці та війна стал рекордсменом национального проката среди документалок

Фото: instagram.com/ptuxerman

Фільм Антона Птушкіна «Ми, наші улюбленці та війна» став рекордсменом всеукраїнського кінопрокату. За перший вікенд показу картина зібрала 2,3 мільйона гривень, випередивши за зборами фільм «20 днів у Маріуполі». Її переглянули близько 13 440 глядачів. Про це Forbes розповіла СЕО дистриб’юторської компанії Green Light Films Вероніка Ясінська.

Крім того, стрічка зібрала найбільший бокс-офіс за результатами першого дня прокату у ніші документального кіно – 359 000 грн. Її транслювали 142 кінотеатри на 174 екранах. Щодня кінотеатри показували близько 240 сеансів фільму.

Водночас, найкасовішому українському документальному фільму «20 днів у Маріуполі» Мстиславу Чернову знадобилося 16 вікендів, щоб зібрати 2,1 мільйона гривень та аудиторію у 17 000 глядачів. Станом на початок квітня 2024-го бокс-офіс стрічки «20 днів у Маріуполі» становив 8,7 млн ​​грн.

Головними героями картини стали коти, собаки, ведмеді, леви, лемури та єменський хамелеон на ім’я «Ігор», а також люди, які їх рятують, ризикуючи своїм життям. Фільм створено у рамках українсько-канадської копродукції, його знімали останні півтора року. За цей час блогер провів близько 60 інтерв’ю у більш ніж 10 містах України, зокрема в Бахмуті незадовго до окупації, а також в Іспанії, Нідерландах та Польщі.

Документалка стане фільмом відкриття цьогорічного міжнародного фестивалю середньометражного глядацького документального кіно DocKyivFest. Фільм буде недоступним у YouTube.

Источник: kp.ua

No votes yet.
Please wait...

Ответить