Пахнуть дорого: 4 сучасних аромати, які вже стали легендою

У метро, на ринку в черзі за помідорами, в магазині і музеї — вони скрізь! Ці парфуми звели з розуму весь світ, і багато хто готовий витратити пристойну суму за право нюхати їх і носити на собі. За це їх можна любити або ненавидіти, але не можна не визнати, що це шедеври, інформує Ukr.Media.

Сьогодні говоримо про 4 композиції, які з'явилися порівняно недавно, але вже перетворилися на культ.

Трендовий Baccarat Rouge 540 від Maison Francis Kurkdjian

Парфумер Франсіс Кюркджян може створити мільйон крутих композицій, але світ запам'ятає його тільки по «Баккарі». Цей аромат — король сучасного парфумерного кітчу та істинний шедевр одночасно. Багатогранний, багатий, розбурхуючий. Деяким в ньому чується йод і бинти, і вони на дух не переносять парфум, але більшість все ж виявляються беззбройні перед його ефемерними чарами. Людям подобається його терпка солодкуватість, остринка і якась войовнича фемінність, що змушує носити Baccarat Rouge з рівною спиною і гордо піднятою головою.

Зухвалий Black Opium від Yves Saint Laurent

У 1977 році найперший Opium підсадив на свій аромат тисячі жінок, і хто б міг подумати, що цей успіх можна повторити! Через 37 років вийшов Black Opium — такий же одурманюючий, що викликає залежність, яскравий і спокусливий.

Це дуже впізнавана, міцна композиція, зіткана з нот ванілі, кави, груші, солодкість яких відтіняє жасмин, пачулі і мигдаль.

Вишуканий Fleur Narcotique від Ex Nihilo

Тонкий, ніжний, кришталевий. За тією кількістю підробок і реплік, які повсюдно продаються, можна зрозуміти, наскільки він захопив уми (і носи) жінок. Його успіх в зрозумілості: найбільше в композиції відчувається лічі, півонія, апельсиновий цвіт і бергамот. Але одночасно з цим він не скочується в попсу, при таких легковажних нотах звучить інтелігентно і вкрай вишукано.

Вартує цей Ex Nihilo, звичайно, не мало. Але він і звучить дорого. А також довго — зі шлейфом.

Терпкий Lost Cherry від Tom Ford

У свій час всі з розуму сходили по "чорній орхідеї Форда" і його "тютюновій ванілі". А потім бренд випустив вишеньку на торті своєї творчості — Lost Cherry — і понеслося! Аромат сиропно-лікерний, ніби в варення з вишні додали "Амаретто". Густий, помітний, терпкий. П'янить з першої дози. Тих, звичайно, хто любить кісточковий присмак і аромат ягід.

Джерело: ukr.media

No votes yet.
Please wait...

Ответить