Як The Row став улюбленим і must-have брендом знаменитостей

Проникнення у вищі ешелони моди класу «люкс» — це подвиг, який вдається небагатьом новим брендам. Врешті, в індустрії постійно домінують такі бренди, як Hermès, Chanel і Louis Vuitton, які десятиліттями здобували та підтверджували статус, зокрема, одягаючи кінозірок, аристократів та королівських осіб.

Гейлі Бібер0Гейлі Бібер

Реклама

Коли молоді актриси, Ешлі та Мері-Кейт Олсен, заснували The Row ще у 2006 році, у світі високої моди працювали лише інсайдери. Окрім того, в той час не так багато знаменитостей, запускали власні модні бренди. Але через 18 років лейбл The Row з легкістю конкурує з поважними брендами завдяки своїм розкішним виробам та аксесуарам, які без зусиль задовольняють потреби вимогливих до деталей очей.

The Row є втіленням стриманої та позачасової елегантності, бренд робить базові та прості речі розкішною та унікальною основою гардеробу. Кожного сезону цей бренд залишається вірним своїй ДНК. The Row — один з найкращих брендів для створення універсального гардеробу. Завдяки бездоганній деталізації, якості та майстерності бренд став еталон естетики «тиха розкіш». The Row вміє розумно одягати розумних жінок різного віку.

The Row1The Row
Дійсно, неможливо уникнути поняття «тиха розкіш» після року, коли поява Гвінет Пелтров у кашеміровому одязі на суді потрапила в заголовки газет, а глибоке захоплення серіалом «Спадкоємці» сподвигло глядачів одягатися як мільярдери. Отже, так, The Row дуже «в тренді» саме в цей момент – згідно з платформою Lyst, пошуки бренду зросли на 93% в першому кварталі 2024 року, тим часом тоут Margaux був оголошений найпопулярнішим продуктом кварталу, кількість пошукових запитів на цей аксесуар зросла на 198% у порівнянні з минулим роком, але, як завжди, сестри Олсен, здається, не зважають на галас у ЗМІ.

Зої Кравіц2Зої Кравіц

Життя Мері-Кейт та Ешлі, які відомі тим, оповиті таємницею, а їхні короткі публічні появи завжди є предметом багатьох спекуляцій (і модних розборів). У світі, де домінує цілодобовий обмін інформацією в соціальних мережах і брендинг знаменитостей, очевидна незацікавленість сестер Олсен у цирку, який їх оточує, лише робить їх ще більш привабливими та цікавими. У цьому, мабуть, і криється секрет успіху The Row: справжня розкіш у 2024 році — це не реклама чи інтернет-гамір, а скромність і повільність. Саме одяг говорить про внутрішню впевненість. Це реліквії майбутньої моди в процесі створення.

Усе, що роблять сестри Олсен, перетворюється на золото. Вони справді захоплені виготовленням одягу. Як пошити правильний рукав? Як поводитиметься та чи інша тканина? Для них одяг – це мистецтво, а не конвеєр виготовлення печива за формою.

За матеріалом vogue.co.uk

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить