Vogue Conference: як вивести свій бренд на міжнародну арену

Щорічна Vogue UA Conference повертається 1 листопада — вперше з початку повномасштабного вторгнення, аби знову об’єднати провідних спікерів та найбільші бренди у сфері моди, краси та технологій. Наша мета — обговорити, як адаптуватися до кризи та знайти натхнення, можливості й ресурси для збереження та розвитку бізнесу. Однією з головних подій конференції стане дискусія на тему "Як вивести свій бренд на міжнародну арену", участь у якій беруть лауреати Vogue Talent Prize 2023 дизайнерка Катя Сільченко, дизайнер Іван Фролов та засновниці Gunia Project Наталія Каменська та Марія Гаврилюк.

Іван Фролов, Катя Сільченко, Наталія Каменська, Марія Гаврилюк0Іван Фролов, Катя Сільченко, Наталія Каменська, Марія Гаврилюк

Реклама

За останні 20 місяців українська модна індустрія продемонструвала не лише свою адаптивність та емпатію, а й величезний потенціал. Наші бренди готові розвиватися і продовжувати працювати в найскладніших умовах, попри логістичні труднощі, обстріли та блекаути. Кожна марка обирає свій шлях розвитку, і на конференції ми поговоримо з лідерами індустрії про те, як вони знайшли свій шлях і як вивести бренд на міжнародну арену.

"Кожен із наших учасників від початку повномасштабного вторгнення пройшов величезний шлях особистої трансформації і зумів вийти абсолютно на новий рівень впізнаваності, якості та продажів, — розповідає Віолетта Федорова, модераторка дискусії та шеф-редакторка vogue.ua. — Іван Фролов уперше провів повномасштабне шоу на Тижні моди в Лондоні, а його вбрання носять зірки першої величини, зокрема Бейонсе. Катя Сільченко, окрім випуску колекцій, провела масштабну реновацію шоуруму, розширила власне виробництво і стала однією з найвпізнаваніших дизайнерок у країні. Gunia Project, своєю чергою, продовжують популяризувати українську культуру у світі. Роблять це сучасно й цікаво. За інформацією Forbes Ukraine, у 2022-му дохід бренду зріс на 49%, а кількість співробітників — на 75%. Це конкретні факти та цифри, які вражають. Впевнена, що ця розмова стане наснажливим і корисним поштовхом для всіх, хто прийде до нас на конференцію 1 листопада".

Instagram

, theCOATbyKatyaSilchenko (@thecoat_official)

"Команда дала мені розуміння, що ми можемо почати працювати в нашій країні навіть під час війни, і ми відновили роботу the COAT вже на другий тиждень. Це було небезпечно. Однак усі ми в кожній галузі повинні намагатися працювати на світле майбутнє України, як сказав наш президент, — зауважує Катя Сільченко. — Кожна купівля — це сплачені податки та виплачені заробітні плати, ми не маємо права зупинятися. Я дуже щаслива, що український модний ринок сьогодні розвивається попри все. Нам потрібно думати про майбутнє і будувати сучасну країну вже зараз, обмінюватися думками, переймати досвід, щоб бути конкурентноспроможними".

Instagram

, FROLOV (@frolovheart)

"FROLOV — бренд, який знають завдяки вечірнім образам та сценічним костюмам, що зараз може здаватися абсолютно неважливою роботою, — каже Іван. — Але ми вміємо робити це добре, і це наш шлях, який дозволяє популяризувати Україну в світі, робити жінок щасливішими і допомагати нашим військовим".

Instagram

, GUNIAProject (@gunia_project)

КУПИТИ КВИТКИ

Частину коштів від продажу квитків буде спрямовано у фонд Veteranka, який опікується реабілітацією жінок-військових.

Ведуча Vogue UA Conference — телеведуча й волонтерка Катерина Осадча.

Партнери конференції: автомобільний партнер BMW, парфумерний партнер BURBERRY, алкогольний партнер Zacapa.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить