Термін wardrobing розвинувcя з концепції «капсульного гардеробу», яка пропагує інвестування в предмети, що збережуть реальну цінність одягу, а не будуть відкинуті на хвилі зміни сезонних тенденцій. Покази Тижня моди в Лондоні здебільшого були сконцентровані на ексцентричності та еклектиці, але цієї весни дизайнери пропонують акцентувати увагу на позачасових силуетах. Шкіряна куртка має всі можливості стати головним елементом гардеробу сезону весна-літо 2024.
JW Anderson
Реклама
KNWLS
«Силуети були взяті з мого особистого гардеробу, включно з речами, які я носила знову і знову протягом зими», — коментує дизайнера Супрія Леле. У своїй новій колекції вона представила шкіряну куртку, натхненну лижним одягом, із високим коміром, затягнутою талією та скульптурними плечима.
Supriya Lele
Marques’Almeida
Шкіряні куртки з новими текстурами та декоративними елементами визначають прийдешній сезон. Полірована мотокуртка від JW Anderson, яка нагадувала халат епохи Відродження, була натхненна тим, що Андерсон описав як створення «нових ностальгічних силуетів». На своєму шоу Marques’Almeida підтвердили свою ДНК, представивши байкерські куртки з пряжками на талії. Зі свого боку, Dilara Findikoglu повернулися з колекцією, яка деконструювала чоловічі архетипи, пропонуючи шкіряні куртки, структуровані корсетом. У KNWLS фірмовий денім і шкіру бренда було оновлено білизняними деталями. Особливий акцент? Велика шкіряна куртка зеленого відтінку з м’якими плечима та рукавами-буфами.
Dilara Findikoglu
Burberry
Деніел Лі, новий очільник Burberry, може похвалитися, певно, найнезабутнішою шкіряною курткою на лондонському Тижні моди. І не лише тому, що його ітерпретація започаткувала витончене оновлення спадщини верхнього одягу бренду. Цю куртку на подіумі носила Майя Віграм, донька Фібі Файло.
За матеріалами vogue.co.uk.