Що українські дизайнери показали на Тижні моди в Копенгагені

Тиждень моди в Копенгагені цього сезону був особливо цікавим для українців – зразу кілька наших брендів представили в данській столиці свої нові колекції. Розповідаємо про них більш детально.

TG Botanical

Нова колекція TG Botanical осінь-зима 2024 натхненна концепцією "матерії", яку дизайнерка Тетяна Чумак вважає єдиною можливою об'єктивною дійсністю — тією, яку ми здатні відчути. Колекція використовує різні образи поверхні землі — ґрунту, поля з висоти пташиного польоту, вулканічної пустелі. Дизайнерка намагається відтворити їх за допомогою різних матеріалів, використовуючи характерні методи оздоблення, такі як простьобування, дистресинг та зшивання еластичними нитками. В колекції осінь-зим 2024/25 TG Botanical представляє першу колаборацію з біо-ательє Даші Цапенко. Мисткиня створила унікальну добірку в'язаних фасонів з натуральної рослинної пряжі, інокульованої спорами поліспорового гриба. Ознайомитися з усією колекцією можна за посиланням.

Реклама

TG Botanical0TG Botanical

TG Botanical1TG Botanical

TG Botanical2TG Botanical

KSENIASCHNAIDER

У Копенгагені бренд KSENIASCHNAIDER представив колекцію під гаслом "Природа завжди перемагає". "Більше десяти років ми брали участь в Ukrainian Fashion Week в нашому рідному Києві. З початком війни, ми, як і інші українські дизайнери, подорожуємо світом, представляючи свої колекції на подіумах різних країн. Наше виробництво знаходиться в Києві, де відбуваються всі етапи створення речей: від розробки лекал до пошиття одягу. Нова колекція має девіз "Природа завжди перемагає" і досліджує красу рослин та дерев, їх спокійну і впевнену силу, що здатна проростати крізь бетон. Кожен стібок, кожен відтінок у колекції говорить про стійкість світу природи, прославляючи його тиху силу та непохитну красу", – коментує Ксенія Шнайдер, співзасновниця і спів креативна директорка бренду KSENIASCHNAIDER.

Instagram

, KSENIASCHNAIDER (@kseniaschnaider)

VIKTORANISIMOV

Дизайнер Віктор Анісімов продовжує досліджувати безмежні можливості уніформи в колекції осінь-зима 2024 для свого однойменного бренду. Цього сезону Анісімов звертається до елементів японського костюма, вибудовуючи образ універсального воїна. Колекція AW24 представлена різноманітними монохромними багатошаровими образами, що складаються з трьох-п'яти стилів. Кожен виріб легкий і тонкий, але здатен сформувати повноцінний зимовий образ, якщо надягнути їх комплектом, як пропонує дизайнер. Анісімов наголошує на універсальності кожної речі, її взаємодоповнюваності та взаємозамінності. Багатофункціональні плащі, куртки-пуховики з безліччю кнопок для інтерактивності, утеплені шорти та штани, двосторонні куртки, плащі-ковдри та зимові аксесуари формують міську уніформу сучасності. У розумінні Анісімова гардероб — це спосіб заявити про себе або сховатися від зовнішнього світу — втекти від нього.

VIKTORANISIMOV3VIKTORANISIMOV

VIKTORANISIMOV4VIKTORANISIMOV

VIKTORANISIMOV5VIKTORANISIMOV

Презентація CHERESHNIVSKA, DOMANOF, J'AMEMME, PASKAL, Fayina Yerenburh X VOZIANOV

Ukrainian Fashion Week та Copenhagen Fashion Week продовжують партнерство у сезоні FW24-25, відзначаючи четвертий сезон співпраці. Цього сезону у Копенгагені відбулася перша спільна презентація українських fashion брендів – Ukrainian Fashion Week FW24-25 Presesentation: CHERESHNIVSKA, DOMANOF, J'AMEMME, PASKAL, Fayina Yerenburh X VOZIANOV. Спільна презентація українських fashion брендів пройшла 31 січня в Ukraine House in Denmark та стала 20-м міжнародним заходом Ініціативи Support Ukrainian Fashion.

16

Так, бренд CHERESHNIVSKA представив колекцію, натхненну життям та мистецтвом гуцульської художниці, фольклористки, етнографки, філософині та фотографки Параски Плитки-Горицвіт. Колекція втілює красу форми витинанок Параски у її найчистішому вигляді.

CHERESHNIVSKA7CHERESHNIVSKA

CHERESHNIVSKA8CHERESHNIVSKA

Бренд DOMANOF в свою чергу представив нову колекцію, яка глибоко досліджує тему шрамів – фізичних та емоційних слідів, які формують наше буття. Кожен елемент відображає наше торкання до важливих суспільних питань та потребу в відкритому спілкуванні про них.

DOMANOFF9DOMANOFF

110

Сміливі нюдові лелітки та невагоме плісе стали основою колекції J'amemme FW'24/25 під назвою Le solstice d'hiver. Натхненна роботами укаїнського ілюстратора Охріма Судомори, який зображував світ міцел, колекція відтворює автентичні форми та текстури притаманні роботам митця. Символізм як текстур колекції, так і невагомість та геометрія ліній, також підкреслює впізнавані коди бренду – архітектурні форми, що акцентують на вишуканості і чуттєвості.

J'amemme11J'amemme

J'amemme12J'amemme

У новій колекції, український бренд PASKAL розкриває подальші шари візуальності метелика, представлені в попередній колекції бренду «Out of the Cocoon». Метелик символізує фундаментальні явища — красу та її перехід, трансформацію, початок і кінець — і стає чудовим джерелом натхнення для дизайнерки Юлії Паскаль. Завдяки своїм дизайнам Юлія Паскаль прокладає шлях між грайливим і розумним, дівчачим і сильним, фантастичним і справжнім, придатним для носіння. Аплікації з метеликами, створені за допомогою фірмової техніки лазерної огранки PASKAL.

PASKAL13PASKAL

PASKAL14PASKAL

Українська мисткиня Фаїна Єренбург працює у напрямку абстракціонізму, поєднуючи нефігуративний живопис та дослідження кольору. Виразні та сповнені енергії, полотна художниці немов закликають до оптимізму, постають маніфестом надії. У Копенгагені вон об'єднлася з брендом Vozianov. Картини Фаїни стали принтами на тендітних шарфах, завдяки таланту Федора Возіанова розквітли на витончених сукнях, а тепер прикрашають теплі зимові пальто та сумки шопери у нові колекції.

Fayina Yerenburh X VOZIANOV15Fayina Yerenburh X VOZIANOV

Fayina Yerenburh X VOZIANOV16Fayina Yerenburh X VOZIANOV

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить