Що українські бренди показали на Тижні моди в Парижі

Українські бренди активно проявили себе на Тижні моди у Парижі, який закінчився кілька днів тому. Вони представили колекції сезону весна-літо 2024, багато з яких натхнені нашою спадщиною, мистецтвом та природою. Розповідаємо детальніше.

Litkovska0Litkovska

Реклама

Litkovska

Українська дизайнерка Лілія Літковська вже не вперше демонструє свої колекції в Парижі – важливому для неї місті, яке має значний вплив на всю її творчість. Колекція сезону весна-літо 2024 називається Rebirth, в якій дизайнерка розмірковує про силу жіночого духу у складні часи. Жіночу крихкість вона передає через маскулінні силуети, деконструкцію та гру фактур. "Кожна колекція – це відображення нового життя. Однак початок не завжди має акуратні закінчення; вони можуть бути перервані в найнесподіваніший момент, в момент, який змушує нас зупинитися. Нова колекція – це заклик не зупинятися, навіть коли цей момент може здатися недосконалим «, – розповідає Літковська, яка наповнила цей показ важливими символічними деталями. Наприклад, частина образів була прикрашена замороженим насінням, що символізувало застиглу в часі українську спадщину.

Instagram

, LITKOVSKA (@litkovska_official)

Anna October

Бренд Anna October влаштував у Парижі камерну презентацію, яка вкотре підкреслила його романтичну та чуттєву сутність. Яскраві червоні образи, відтінки жовтого, принт із квітами, шовковий тренч та нова сексуальна сукня із драпіруванням були представлені у кімнаті, наповненій трояндами, кольори яких резонували з палітрою колекції.

Instagram

, Vogue UA (@vogue_ukraine)

RDNT

RDNT – молодий sustainable-бренд, заснований дизайнером Андре Таном у 2022 році. На парижському показі він продемонстрував колекцію Birth of the Universe, яку присвятив процесам виникнення життя на Землі, еволюції та оновленню. В серці колекції — зображення жіночого лона, в його священно-містичному значенні, як символі захопливої подорожі під назвою "життя" та взаємопоєднаності всіх без виключення живих істот. Підтримали Тана відомі українські моделі, які вийшли в цей день на подіум – Ірина Кравченко, Евеліна Мамбетова та Аліна Байкова. "Родзинкою колекції є сумки, які допомагають краще висловити себе, привернути увагу чи зробити певний statement. Модель сумки світиться по контуру і через підсвітку дозволяє транслювати певний меседж, додавши його за допомогою спеціального мобільного застосунку. Це ідеальний варіант для вечірок та публічних заходів. Можна «вивести» на сумку власне ім'я чи номер телефону, або, наприклад, позначити свій сьогоднішній статус: «я не хочу ні з ким знайомитись», «я вільна» і так далі", – розповідає дизайнер.

Instagram

, RDNT radiant with joy (@rdnt_store)

Презентація UWFIA

Український Жіночий Альянс Індустрії Моди (UWFIA), заснований у Києві п’ятьма українськими дизайнерками брендів Nadya Dzyak, Chereshnivska, Grie, Sayya та Tamar Keburia, організував захід в рамках Паризького тижня моди за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України». Цей проєкт приділяє особливу увагу жіночому підприємництву і націлений на популяризацію робіт тв ідей українських дизайнерок. Його головною метою є підтримка представниць fashion-індустрії, незалежно від місця їх проживання, віку чи напрямку діяльності. "Всі наші команди працюють в Україні. Ми всі працюємо і створюємо заради збереження і примноження робочих місць в наших компаніях, бо це дуже важливо зараз", – зауважує дизайнерка Надя Дзяк, яка показала колекцію присвячену творчості Поліни Райко. Також спеціально для заходу було створено інсталяцію з фото колажів з виробництва кожного з брендів – команди, творчі студії, колективи. Таким чином гості заходи отримала шанс побачити, як зараз працюють українські виробництва – що не дивлячись ні на що, дизайнери кожного дня обирають створювати свій продукт в Україні. А ще на пам’ять для гостей було виготовлено особливі аксесуари – спеціальні квіточки з тканин нової колекції кожного із п’яти брендів альянсу. Ця прикраса символізує єдність дизайнерок та їхнє спільне прагнення створювати і розповсюджувати красу.

Instagram

, @uwfia

DZHUS

Український бренд DZHUS продовжує знайомити модну спільноту зі своєю новою колекцією, яку вже бачили гості Berlin Fashion Week та Premium Tradeshow. Парижська презентація відбулася в Культурно-інформаційному центрі Посольства України у Франції. Організований у форматі одноденного шоуруму івент включав у себе прем’єру весняно-літнього відеолукбуку та традиційний для DZHUS перформанс, що занурив публіку в таємничу науку трансформації вбрання. Дизайнерка Ірина Джус запросила гостей заглибитися в справжній інтелектуальний квест, під час якого кожен з 15 предметів одягу в середньому змінювався 2-5 разів. Вже традиційно бренд DZHUS об’єднав зусилля з House Martin – берлінським брендом взуття з українським корінням. Прославляючи нетипову та індивідуалізовану красу, бренд обрав для перформансу моделей різних вікових груп, гендерів та етнічної приналежності за єдиним чинником: їхньою органічністю з вайбом DZHUS.

Instagram

, DZHUS (@dzhus.conceptual.wear)

Gasanova

"Колекція весна-літо 2024 черпає натхнення у чарівному цвітінні маків, створюючи історію, де тканина стає ніжнішою за пелюстки. Композиція образів у колекції втілює чарівність та вічну поетику образу макової квітки. Фірмові кристали Gasanova імітують розсипи макових зерняток, наповнюючи кожну річ ноткою блиску та магії, – розповідає дизайнерка Ельвіра Гасанова про нову колекцію, презентація якої відбулася у Парижі. – Мені хотілося, щоб ця колекція викликала відчуття легкості та невагомості, огортаючи казковою аурою". Також паризькою презентацією бренд відсвяткував своє 10-річчя, підбивши своєрідний підсумок.

Instagram

, Elvira Gasanova (@gasanova_elvira)

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить