Що потрібно знати про Сабато Де Сарно

Сабато Де Сарно працював у Valentino до того, як очолити Gucci. Римський бренд був домом дизайнера протягом 14 років, і з нього модний конгломерат Kering вирвав Де Сарно, щоб він очолив Gucci у Мілані.

Photographed by Anton Corbijn, Vogue, Winter 20230Photographed by Anton Corbijn, Vogue, Winter 2023

Реклама

За останнє десятиліття під максималістом Алессандро Мікеле прибутки Gucci зросли до майже 10 мільярдів євро на рік. Але Мікеле, який розширив асортимент бренду чудернацькими та фантасмагоричними речами, не оцінив нову стратегію Kering, за якою бренд мав збільшити прибутки до 15 мільярдів на рік. Відповідно до нового плану Мікеле мав би дещо трансформувати свою роботу та розширити аудиторію за допомогою практичнішого та простішого одягу. Коли Мікеле пішов у листопаді 2022 року, Kering шукав дизайнера, який, як і Мікеле та Том Форд, ще раз міг би змінити бренд, продаючи більше людям, які могли дозволити собі придбати й носити Gucci.

"Я хотів еволюції", — розповідає голова та генеральний директор Kering, Франсуа-Анрі Піно. Щоб досягти потенціалу бренду, за його словами, йому потрібно було уникати перенапруження, втримувати радість, підвищувати сексуальність та звертатися до "широкої аудиторії споживачів розкоші". Місія Де Сарно в Gucci — зробити еклектичний бренд трохи більше схожим на його власний стиль: урбаністичний, сучасний та вишуканий, але не без інтриги.

"Люди писали про мою моду як мінімалістичну, тиху розкіш, але для мене все насправді навпаки, — говорить Де Сарно. — Моє пальто в результаті має форму, яка відточилася в процесі тривалої роботи. Щоб отримати більш округлий ефект у силуеті, я вивчав техніки плетіння та викройки, навіть ширину нитки з постачальниками тканини. Зрештою, ви бачите сіре пальто, але це трохи більше, ніж просто сіре пальто".

Замість того, щоб робити одяг для жителів альтернативного Всесвіту, Де Сарно хоче одягнути людей, які йдуть на роботу та йдуть на побачення — і він хоче, щоб вони носили найрозумніші, найсексуальніші італійські вбрання від Gucci. Він хоче, щоб люди цінували якість та приховані деталі його дизайну. Він хоче, щоб вони мріяли про його одяг — а потім знаходили його в магазини, купували й носили.

До січня 2023 року мало людей, що знаходяться за межами внутрішнього кола, чули про Де Сарно. Коли Мікеле розлучився з Gucci, списки потенційних наступників престолу включали директора дизайну студії бренду Ремо Макко або давнього дизайнера Gucci Давіде Ренне. Як розповідає Піно, внутрішні кандидати були недостатньо «приправлені», і тому, у суворому процесі відбору персоналу, він шукав талантів з талантів. Тоді прийшов Де Сарно. "Я не співак чи актор, який став креативним директором, — говорить Сабато. — Я був дизайнером 20 років. Я торкнувся одягу, я змінив і модифікував його, я його винайшов. Gucci вибрали когось, хто знає, як виконати цю роботу. Вам це може подобатися чи ні, але я, безумовно, знаю, як це зробити".

Старший з трьох дітей, де Сарно виріс у триповерховому будинку з батьками, родиною дядька та його бабусями та дідусями в Циціано, маленькому містечку на північний схід від Неаполя. Його мати, яка навчилася вишивати зі своїми шістьма сестрами, народила його у віці 17 років. Батько пішов за власним батьком у будівельній справі. В дитинстві з Де Сарно насміхалися через його ім'я, що з італійської означає "субота". Коли йому було близько 13 років, він почав бачити Джанні Версаче як зразок для наслідування. "Він жив тим життям, яке я хотів, коли ріс: він був геєм, дуже близьким до сім'ї, з Південної Італії, і жив у Мілані".

Він обрав Istituto Secoli в Мілані як школу моди, оскільки він хотів вивчати більше "конкретики" — і тому, що вона була не така дорога, як інші. Протягом літніх канікул він працював то в офісі Alater, то продавцем у Diesel. Для завершального іспиту у 2002 році він розробив спідницю, розрізану на смуги, які здавалися чорними, коли нерухомі, але сяяли усіма сімома кольорами в русі.

Ця спідниця привернула увагу розвідника Prada, де незабаром й опинився Де Сарно, працюючи над принтами. Але в Prada йому не дозволяли творити й розробляти, і тому він пішов, і незабаром приєднався до Dolce & Gabbana, де працював над трикотажним одягом. Згодом його запросили до дизайнерської команди у Valentino і, у віці 26 років, він переїхав до Риму.

Підйом Де Сарно на престол був і раптовим, і несподіваним. Одного вечора в п’ятницю в кінці 2022 року він отримав повідомлення від Kering. Незабаром він розпочав процес співбесіди, хоча й не був впевненим на яку саме позицію він подається. Наприкінці листопада, коли з'явилися новини про відхід Мікеле, він зрозумів, що може отримати шанс транслювати власні ідеї у Gucci. І отримав.

Текст: Jason Horowitz
За матеріалом vogue.com.au

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить