Made in Ukraine: різдвяні колекції українських брендів, частина 5

Українська модна індустрія продовжує працювати та створювати красу попри всі складнощі навколо. Один із найяскравіших доказів –цьогорічний різдвяно-святковий сезон, напередодні якого безліч брендів показали свої тематичні колекції. Представляємо нову частину нашого великого гіду по різдвяним колекціям Made in Ukraine.

INLYLAND

Один з найвідоміших балів XX сторіччя – "Чорно-білий танець" Трумена Капоте став головним джерелом натхнення святкової колекції INLYLAND. Згідно з дрес-кодом знамениті гості були одягнені у вечірні образи в чорному та білому кольорах, а їх обличчя закривали маски. Ця витончена естетика стала точкою відліку для дизайнерки бренду Інни Грицик, яка також взяла за основу ці два монохромні відтінка, створивши лінійку timeless-образів. "Це лімітована колекція з особливим фокусом на якість виконання та матеріалів, довгим процесом пошуку саме ідеальної посадки корсетів та способів делікатного оздоблення речей декором. Я мрію, щоб кожна жінка одягнула, наприклад, неймовірну шовкову сукню з пір’ям і відчувала себе по-особливому, навіть якщо це просто тихе свято в родинному колі. Бо мова не тільки про одяг, а саме про відчуття себе у ньому", – розповідає дизайнерка.

Реклама

INLYLAND0INLYLAND

11

12

Poustovit

Дизайнерка Лілія Пустовіт повертає стилістику бренду до монохромної гами та чорного кольору. Аби підкреслити елегантність вечірньої капсули, в якості головної моделі була запрошена художниця Оксана Левченя, близька подруга Лілії, яка працювала моделлю в перших показах бренду. "Оксана надзвичайно творча, аристократична і незвичайна особистість. Ми знайомі з юності, і з часом почали товаришувати", – ділиться Пустовіт.POUSTOVIT3POUSTOVIT1415

WKMF

Якщо хочеться класики з нотами ретро, знахідкою стане колекція WKMF, в якій жіночні силуети поєднуються з глибокими відтінками та святковими фактурами. Особливий акцент у бренді роблять на спокусливих вирізах чи розрізах, що надає кожному образу характеру та пристрасті. Навіть затишний кардиган завдяки найлегшій напівпрозорій в'язці виглядає у них підкреслено чуттєво.

WKMF6WKMF

17

18

Friends of Fashion

Напередодні різдвяних та новорічних свят, український бренд Friends of Fashion випустив новий лімітований дроп – Late Checkout. Він присвячений теплому та затишному святкуванню у колі рідних та близьких. Цей дроп покликаний подарувати відчуття комфорту та святкового настрою без особливого приводу. До колекції увійшли 15 позицій, серед яких бестселери бренду: джемпери, кардигани, лонгсліви та рубашки, які перевтілились у більш святковій інтерпретації. Вони оздоблені пухнастим страусиним пір'ям, що надає образу грайливий настрій.

19

110

111

Fashionista

Український бренд Fashionista випустив новорічний кампейн, в якому мерехтливі текстури в поєднанні з елегантними силуетами надихають на створення стильних образів. Новорічна колекція поєднує в соб яскраві позиції та лаконічну класику. В ній можна знайти речі зі сріблястою фактурою – сукні довжини міні та максі, лонгсліви та боді з глибоким вирізом. Яскраві топи дизайнери бренду пропонують поєднувати з лаконічними низами – чорними брюками кльош та палаццо. Для створення більше невимушених образів підготувати трикотажні максісукні в синьому та інших базових відтінках.

112

113

114

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить