Інтерв’ю з Пенелопою Круз – про Бреда Пітта, Chanel та любов до гарного кіно

Пенелопа Круз, Бред Пітт та сумка-конверт Chanel 11.12 повстали перед глядачами у новому відео Chanel. Це перша сумісна робота в кадрі оскароносних акторів. Хвилинне відео – омаж фільму «Чоловік і жінка» 1966 року. Vogue розкриває деталі роботи над відео в інтерв'ю з Пенелопою Круз.

10

Реклама

Перед показом під час тижня моди Chanel влаштувати прем’єру короткометражної стрічки, натхненної класикою нової хвилі 1966 року «Чоловік і жінка». В оригіналі Анук Еме та Жан-Луї Трентіньян грають двох овдовілих батьків, які зустрічаються в школі своїх дітей. Ця зустріч запускає ланцюг подій, насичених взаємним потягом героїв один до одного. Режисерами короткометражної стрічки стали фотографи Інес та Вінуд, які об’єднали в роботі два світових таланти.

У короткому омажі Chanel зосередилися на ключовій сцені фільму, де головні герої сидять один навпроти одного в ресторані готелю Deauville, стаючи все ближчими під час грайливого діалогу. В оригіналі режисер Клод Лелуш поклав на столі між героями сумочку Chanel акторки Еме. Так само сумка розміщена й у відео з Круз та Піттом. Також у новій версії пару обслуговує офіціантка, яку грає нідерландська модель Ріан Ван Ромпей. Круз запитує її: «У вас є вільні номери?»

В оригінальному фільмі Лелуша це питання ставить Жан-Луї Трентіньян, однак в рімейку Chanel це змінюється. Інес та Вінуд пояснили: «Співучасть між двома жінками є центральною темою всього, що ми робимо для Chanel, тому саме героїня Пенелопи робить перший крок». Музика, яка звучала на показі одразу після завершення фільму – пісня Sexy Boy бенду Air. Символічне розміщення сумки бренду Віржині Віар прокоментувала так: «Це об’єкт бажання, який збуджує мрії, який змушує мене мріяти. Мені подобається і те, який він на дотик, і те, як він створений – це дуже кінематографічно».

Бред Пітт не зміг бути присутнім на показі своєї останньої прем’єри через роботу над повнометражним фільмом, дія якого відбувається у світі перегонів «Формули-1». Натомість давня героїня Chanel Пенелопа Круз змогла бути присутньою на прем’єрі й навіть дала декілька коментарів про свою останню роль.

Пенелопо, відбулася прем’єра вашого нового фільму – глядачі Chanel захопливо аплодувати, що є доброю ознакою…

Пенелопа Круз:Це було чудово – вперше побачити фільм сьогодні разом з глядачами. Я вже бачила його багато разів до цього, але сама вдома. Я думаю, що Інес та Вінуд зробили неймовірну роботу. «Чоловік і жінка» – це один з моїх найулюбленіших фільмів, а Клод Лелуш – один з моїх найулюбленіших режисерів. Анук Еме завжди була однією з моїх улюблених акторок. Вона така красуня і справжня ікона моди. Тому це дуже важливо для мене мати можливість бути частиною цього прекрасного омажу. В цій історії так багато шарів: фільм, Клод, фестиваль в Deauville, стосунки між Deauville та Chanel та між Deauville й Габріель… Всі вони такі красиві та такі чесні.

Під час показу фільму, на тлі знятих сцен вийшлі моделі. У тому числі там була сцена, де ви з Бредом гуляєте по пляжу та сцени з набережної. Навіть якщо це була проєкція, позиціювання колекції відносно місця спрацювало.

Так! Бачити тінь від дівчат, які йшли, а потім наші силуети на пляжі…

Тож це була ваша перша робота в кадрі разом з Піттом, хоч ви й були вдвох у стрічці «Радник» Рідлі Скотта?

Так. Ми були разом з Бредом та Рідлі на читанні «Радника» – там ми й зустрілися. Потім я іноді бачила його на церемонії вручення премії «Оскар» та на вечірці Гая Осірі. Ще багато років тому ми з моїм чоловіком вечеряли з Бредом один раз. Тобто я знала Бреда раніше, але не дуже добре. Знімання для Chanel тривали два дні, і ми чудово провели час. Ми всі хотіли, щоб він теж побачив прем’єру, але він працює над фільмом, який, до речі, знімає разом з моїм чоловіком. Я чудово провела час, працюючи з Бредом.

А Клод Лелуш теж був присутнім на зніманні?

Так, в один з днів, який був дуже особливим. Я змогла сказати йому, як багато для мене означає його робота. Особливо «Чоловік і жінка». Він приїхав на спортивній машині у куртці водія автомобіля для перегонів – було враження, наче частина характеру Трентіньяна живе в ньому.

Центральна сцена як в оригіналі Лелуша, так і у вашій роботі – це коли два герої сидять один навпроти одного в ресторані готелю. Це мить, напружена силою зростання їхнього потягу один до одного, і сумочка героїні на столі між ними…

…і я пам’ятаю, що коли я дивилася ще підлітком цю сцену, сумка ніколи не відвертала увагу від того, що відбувається в кімнаті. При цьому це настільки сексуальний елемент, який належить цьому світу, а Клод створив таку магію у стосунках цієї пари. Це дуже символічно! Я пам’ятаю, як я відчувала всі ці емоції та сподівалася, що одного разу я зможу мати цю сумку.

Думаю, зараз ви маєте більше, ніж одну. Ваші стосунки з Chanel є по-справжньому довготривалими

Так. Перший показ, на якому я особисто була, відбувся 1999 року. Тоді я познайомилася з Ельзою та Карлом, та ще багатьма людьми, які досі працюють з Chanel. З ними я завжди відчувала себе частиною родини Chanel. І я кажу це не просто так, для галочки. Ви знаєте, які вони добрі та яку мають корпоративну етику, вони поважають кожного окремого працівника кожного відділу. Мені завжди подобається заходити в студію вдень або ввечері перед шоу, щоб подивитися, що вони роблять. Там ніхто й ніколи не дивиться на годинник з питанням: «Коли закінчуємо?» Швачки, а деякі з них працюють там по 30-40 років, якщо є щось, що здається їм не досконалим, не йдуть відпочивати, доки не будуть задоволені. Chanel ніби їхня дитина.

Час та увага до деталей, які приділяються кожному предмету – не лише кутюрної колекції, а всіх. Для мене це та особливість, яку світ моди не може втратити, проте не так багато будинків здатні на це.

Чи є паралель між цим виробництвом та виробництвом кіно?

Звісно, саме так. І це дуже цінно. Як Педро Альмодовар знімав би фільм, де все має мати походження та значення, так працюють і у Chanel, щоб показати неймовірний талант Віржині, до неї Карла, і до них Габріель. Для цього потрібні й наполегливість, самовідданість та талант багатьох інших людей. Я відчуваю себе частиною цієї родини так само як і вони. Від цього є таке сильне бажання віддавати.

І в цьому сенсі ви можете поділитися своїм ремеслом з Chanel…

Це короткий фільм, але він розповідає історію. І, звичайно, мені завжди комфортно це робити, особливо віддаючи шану знаковому персонажу. Думаю, що фільм спрацьовує, тому що відображає реальну історію, як і колекція спрацювала з цієї ж причини. Ви знаєте, що капелюхи були першим, що робила Габріель, а її перший магазин був у Deauville. А потім з’явилися блузи. Це було у 1912 році й було дуже сміливо для того часу, тому що це було і про комфорт, і про елегантність. Вона вдягала своїх сестер та їхніх друзів в блузи та капелюшки та відправляла гуляти набережною, яку ми бачимо у фільмі. На той час це був такий собі вид соціальних мереж, щоб розповісти про нові привабливі речі.

Нічого собі, Пенелопо, я ніколи не розмовляв з кимось, хто має партнерські стосунки з брендом і настільки глибоко занурений у його історію

І всі мої друзі в Chanel завжди над цим сміються. Знаєте, у 2019 році я була редакторкою Vogue Spain і разом з Пітером Ліндбергом ми зняли дві обкладинки на честь Карла. Цілі вантажівки перевозили архівні матеріали з Парижа до Іспанії. Під час знімання ми цілий день говорили про Карла, навіть не підозрюючи наскільки він був хворий. Тієї ночі він помер. Ми його дуже любили. Я поділилася з ним такою великою кількістю дивовижних історій! І, чесно кажучи, я не можу уявити нікого кращого за Віржині, хто б міг перейняти його справи. У неї так чудово виходить. Вона робить неймовірну роботу, залишаючись собою, і водночас повністю ототожнюється із сутністю Chanel.

За матеріалами vogue.com, Luke Leitch

11

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить