«Що сталося з Дарією?» — це запитання, яке можна часто почути серед модних інсайдерів про улюблену модель Дарію Вербову, яка блискавично швидко стала популярною й так само стрімко пішла на пенсію у 2016 році. Неочікувано для всіх Вербова стала обличчям першої кампанії Сабато Де Сарно як креативного директора Gucci. А як відомо, у моді єдине, що люди люблять більше, ніж дебюти, — це повернення. 19 листопада зірка святкує 40-й день народження — розповідаємо про неї більше.
Дарія Вербова для Gucci, 2023
Реклама
Перенесімось на початок 2000-х, час, коли Дарія Вербова була однією з найпопулярніших моделей. Народившись у Польщі в сім'ї українців, дівчина із заворожливими очима, як у сфінкса, і спортивною статурою стала улюбленицею найбільших модних Домів. Дарія, як вона сама зізналася, виросла у Великому Торонто й ніколи не бачила себе у модельному бізнесі. Вона дуже любила активний відпочинок на свіжому повітрі й цікавилася вітрильним спортом. Однак усе змінилося, коли 14-літня Вербова (зростом 180 см) привернула увагу місцевого агентства Susan J Model & Talent Management.
Дарія Вербова на шоу Paco Rabanne весна-літо 2005
У Канаді вона почала зніматися в локальних кампаніях. Після закінчення школи Вербова підписала контракт з IMG і переїхала до Нью-Йорка — незабаром прийшов міжнародний успіх. Здобувши популярність у 2003 році як обличчя Prada, менш ніж за рік Вербова уклала контракт як амбасадорка Lancôme на суму приблизно 1 мільйон доларів. Відтоді вона стала улюбленицею ледь не всіх брендів. У портфоліо Вербової — рекламні кампанії для Céline, Chanel, Balmain, Diane von Furstenberg та Isabel Marant, безліч редакційних знімань та обкладинок, не кажучи вже про подіумні виходи. У 2009 році вона стала рекордсменкою із відкриття та закриття найбільшої кількості шоу за один сезон — 12 шоу, а всього в той сезон вона вийшла на подіум 55 разів.
Дарія Вербова на шоу Michael Kors осінь-зима 2006/2007
Дарія Вербова на шоу Bill Blass весна-літо 2004
Після такого феєричного забігу Вербова вирішила взяти перерву від моделінгу, щоб подорожувати з родиною, і відтоді з’являвся лише в окремих проєктах, як-от спеціальна презентація Tom Ford весна-літо 2011. За кілька років Дарія повернулася в індустрію, з’явившись на вересневій обкладинці британського Vogue у 2013 році. Відтак вона працювала на власних умовах, вибираючи лише ті проєкти, які їй справді сподобались. Одним із них була співпраця з Фібі Файло під час її роботи в Céline, зокрема для культових кампаній бренду, знятих Юргеном Теллером — про них модні редактори досі говорять зі святобливістю.
Рекламна кампанія Céline весна-літо 2015
Оскільки Вербова була відома як муза Фібі Файло, чутки про можливе повернення моделі були прив’язані якраз до роботи дизайнерки. Кілька тижнів тому Файло повернулася, і Вербова була з нею. Тепер тільки залишається гадати, чи спокусить це культову модель знову вийти на подіум?
Даріа Вербова в рекламній кампанії Céline весна-літо 2013