Чому важливо купувати одяг, на якому регулюється розмір

Купувати менше і купувати якісніше — так звучить мантра людей, які намагаються адаптувати у своє життя принципи сталої моди. Суть цього підходу полягає у тому, що потрібно робити менше покупок й інвестувати кошти в якісніші речі, які можна одягати та зберігати протягом багатьох років. Однак, що робити, якщо ваше тіло змінить форму з тих чи інших причин? Згідно з одним дослідженням, розмір одягу середньостатистичної жінки збільшується або зменшується 31 раз протягом її життя – справжня проблема, про яку часто не згадують у розмовах про екологічність.

Chopova Lowena весна-літо 20240Chopova Lowena весна-літо 2024

Реклама

Врешті, чимало людей стикаються з цією проблемою — хтось значно худне, через що одяг просто висить на тілі, а хтось набирає вагу і речі стають просто замалі. Тоді нам доводиться зіштовхуватися з вибором: залишити одяг на той випадок, якщо все ж таки вдасться повернутися до свого попереднього розміру, або продати їх чи віддати.

Такий досвід пережила дизайнерка Елізабет Стотт, яка встигла попрацювати в Roksanda та Emilia Wickstead, перш ніж заснувати власний лейбл E Stott у 2023 році. «Після народження двох дітей у мене в гардеробі зберігається купа одягу, який я просто не можу більше носити, — каже вона. — Мені було боляче бачити цей одяг, у який я навряд колись знову втиснуся». Саме тому дизайнерка створила бренд, одяг якого має додатковий сантиметр тканини у швах, аби за потреби речі E Stott можна було б збільшити.

E Stott1E Stott

Так само орієнтується на додатковий простір для маневрів український бренд Bettter, заснований Юлією Пеліпас. В асортименті бренду ви знайдете об'ємні речі, який можна адаптувати двох розмірів. Однойменний бренд Естер Манас створює універсальні речі завдяки еластичному матеріалу та ремінцям для регулювання. «Люди можуть комфортно носити наш одяг, навіть попри те, що розміри їхнього тіла змінюються. Своєю чергою це зменшує потребу часто купувати новий одяг», — пояснює Манас. Chopova Lowena також розширює діапазон розмірів. «Ми думали: «Як зробити спідницю, яка підійде багатьом людям?», — згадує співзасновниця Емма Чопова. В результаті бренд створив вже свою нині культову спідницю з карабінами та регульованими ременями доступну у діапазоні розмірів.

12

Тим часом деякі платформи та магазини починають дедалі частіше надавати послуги з перероблювання одягу, тим самим нормалізуючи цей процес. І все це на краще — тільки так наш одяг справді витримає випробування часом.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить