Український бренд одягу та аксесуарів COOSH презентував нову осінню колекцію преміум-лінійки Select, яка натхнена скандинавською естетикою: коли власну індивідуальність можна підкреслити акуратно й ненав'язливо завдяки лаконічному дизайну та якісним тканинам.
Coosh Select
Реклама
Філософія бренду Аліни Френдій полягає в проявленні елегантності та характеру завдяки мінімалістичному дизайну, маскулінним силуетам та стриманій палітрі кольорів. Такий концепт допомагає створити стильну капсулу речей на щодень, які ідеально поєднуються між собою. У центрі нової колекції — довге оверсайз-пальто чоловічого крою Boyfriend’s Coat у декількох монохромних кольорах і вкорочене пальто на запах.
Окремої уваги цього сезону заслуговують штани палаццо з поясом у вигляді рукавів від жакета. Завдяки цим деталям на перший погляд базовий елемент гардероба став стильоутворювальним. До цього дропу також увійшли шкіряні корсети й максіспідниці з анімалістичним принтом та напівпрозорі в’язані лонгсліви.
Марка дотримується своїх принципів, тож колекція не містить яскравих фарб та зайвих деталей: речі виконані в монохромних кольорах, які ідеально поєднуються між собою та й з попереднім дропом.