Адріан Аппіолаза став новим креативним директором Moschino

Італійський модний дім Moschino оголосив Адріана Аппіолазу, який народився в Буенос-Айресі, новим креативним директором. Відомо, що 51-річний високоповажаний аргентинець нещодавно переїхав до Мілана з Парижа, щоб відкалібрувати першу колекцію, яка буде показана під його ім’ям пізніше цього місяця. Призначення Аппіолази в Moschino робить його наступником італійського дизайнера Давіде Ренне, який раптово помер у листопаді 2023 року, лише через 10 днів після початку роботи на цій посаді.

Адріан Аппіолаза0Адріан Аппіолаза

Реклама

Аппіолаза давно вважався головним претендентом на посаду, з його різноманітним та багатогранним досвідом в індустрії. Останнім часом він працював у Loewe, де він обіймав посаду директора з дизайну готового одягу протягом 10 років. До цього він два роки працював під керівництвом Клер Уейт Келлер під час її роботи в Chloé, після чого два роки працював під керівництвом Марка Джейкобса в Louis Vuitton і чотири роки під керівництвом Міуччі Прада в Miu Miu, з 2006 року.

«Саме Фібі Файло змінила хід моєї кар'єри», — сказав Аппіолаза. Працюючи молодшим дизайнером у Alexander McQueen і Miguel Adrover на рубежі тисячоліть, молодий Аппіалоза також був зарахований до Central Saint Martins. Він додав: «Вона побачила колекцію, з якою я закінчив навчання, і запросила мене приєднатися до неї в Chloé у 2002 році». Коли Файло була у декретній відпустці у 2005 році, Аппіолаза була серед команди дизайнерів, яка вклонилася після показу осінньої колекції того року. Він повернувся на подіум через рік після відходу Файло з бренду та незадовго до переходу в Miu Miu.

Аппіолаза народився в 1972 році і каже, що провів більшу частину свого дитинства та юності в кравецькій майстерні своєї бабусі. Однак, саме одержимість музикою, а не модою, вперше надихнула його покинути дім і переїхати до Великобританії. Він сказав: «У ті роки, коли музична сцена в Манчестері процвітала, це підштовхнуло мене уявити інший всесвіт, здавалося б, далекий, де я міг би виражати себе, як ніколи раніше».

Окрім своєї дуже успішної кар’єри в сфері дизайну одягу, Аппіолаза також є відомим колекціонером робіт інших дизайнерів. Його першою одержимістю був Comme des Garçons, але в його архіві є багато рідкісних ранніх творів інших дизайнерів, зокрема Йоджі Ямамото, Жан-Поля Готьє, Мартіна Маржели, Вів’єн Вествуд та Іссі Міяке.

Перша колекція під егідою Аппіолази буде представлена 22 лютого 2024 року. Одна з проблем, з якою зіткнувся дизайнер в роботі, полягає в тому, що, на відміну від його багатих ресурсами колишніх роботодавців у LVMH і Richemont Group, Aeffe є відносно невеликим кораблем; він повинен працювати ефективно та раціонально, щоб залишатися на плаву. Однак для дизайнера, який так проникся трансформаційним потенціалом інновацій за допомогою дизайну, цей фактор може бути тільки підмогою.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить