9 найулюбленіших брендів зірок у 2023 році

Модний настрій знаменитостей у 2023 році можна узагальнити фразою «менше значить краще». Зірки відійшли від кричущих логотипів, натомість віддали перевагу тихій розкоші. Погляньте Кайлі Дженнер, яка цього року надавала перевагу мінімалістичним ансамблям замість звичних гламурних образів. А Дженніфер Лоуренс, Марго Роббі та Кендалл Дженнер, хай і не продемонстрували настільки драматичного повороту в стилі, безумовно, належать до когорти модниць, які вибирали стримані і вишукані образи. Підбиваючи підсумки 2023 року, ми зібрали 9 найулюбленіших брендів зірок 2023-го — від Toteme до 16Arlington, від The Row до Khaite.

The Row

Термін "тиха розкіш" був визначальним у 2023 році, почасти завдяки стрімкому успіху культового бренду близнючок Олсен The Row. Хоч бренд був заснований ще в 2006-му, цього року його полюбило ще більше знаменитостей — від Кендалл Дженнер до Софії Річі та Леді Гаги — яких привабив його невибагливий мінімалізм. А згідно з даними Lyst, у січні та лютому кількість пошукових запитів The Row зросла на 185 відсотків порівняно з тим же періодом минулого року, а на Matchesfashion.com сумка Margaux продовжує розпродаватися.

Реклама

10

16Arlington

Заснований Марко Капальдо та покійною Федерікою «Кіккою» Кавенаті у 2017 році, 16Arlington надбав відданих знаменитих шанувальників, серед яких Гейлі Бібер, Адвоа Абоа, Олівія Родріго та Джоді Тернер-Сміт. Можливо, він відомий передовсім своїми сукнями з пір’ям і речами з лелітками, але колекція осінь-зима 2023/24 довела, що бренд також може працювати з трикотажем та стриманими спідницями.

11

Loewe

Джонатан Андерсон знає, як робити вірусні речі та потрапляти в гардероби до головних it-girls, зокрема Емілі Ратаковскі та Дженніфер Лоуренс. Символіка бренду користується серйозним попитом: у квітні топ Anagram Loewe став найпопулярнішою річчю за версією Lyst, пошукові запити зросли на 132 відсотки порівняно з аналогічним періодом минулого року, а кількість пошуків джинсів Anagram досягла історичного високого значення в червні.

12

Miu Miu

Це був важливий рік для бренду. Крім того, що Miu Miu був одним із найпопулярніших серед модних дівчат, як-от Джіджі Гадід і Сідні Свіні, другий рік поспіль його було оголошено брендом року за версією Lyst — кількість пошукових запитів зросла на 39 відсотків порівняно з минулим роком. Атласні балетки мали особливий успіх: попит на них зріс на 75 відсотків у період з березня до вересня, а вихід Емми Коррін на подіум Miu Miu осінь-зима 2023/24 у золотих трусах з лелітками став одним із головних модних моментів 2023 року.

13

Bottega Veneta

Ще в листопаді 2021 року Матьє Блазі було оголошено новим креативним директором Bottega Veneta — він посів місце Денієла Лі, дизайнера, який лише за три роки змінив бренд. Блазі блискуче впорався з викликом і додав власний унікальний акцент у дизайнерські коди бренду за допомогою шкіри з принтом —оптичною ілюзією, бездоганного крою та експериментального підходу до текстури. Марго Роббі стала головною прихильницею бренду у 2023 році: зірку "Барбі" часто бачили в речах Bottega Veneta. А от Ріанна та Гейлі Бібер обожнюють сумки бренду.

14

Saint Laurent

Підхід «менше значить більше», здається, є основною темою 2023 року, і Saint Laurent не виняток. Не дивно, що поєднання елегантності та обтислих силуетів із хлоп’ячим паризьким стилем припало до душі Роузі Гантінгтон-Вайтлі.

15

Khaite

Враховуючи його культовий статус серед зірок, важко повірити, що нью-йоркський бренд Khaite відкрив свій перший магазин лише в лютому цього року. Дійсно, лише три роки тому Кеті Голмс вийшла на вулицю в кашеміровому бюстгальтері та відповідному кардигані бренду — і катапультувала його в модну стратосферу. Засновниця Кетрін Гольштейн зробила багато за короткий проміжок часу. Її рішення вміло змінити ДНК бренду — від пишних мінісуконь до більш гострих силуетів — привабило разючий натовп стильних знаменитостей, зокрема Лору Гаррієр та Алексу Чанг.

16

Prada

Здається, Prada не може помилитися, особливо після того, як у 2020 році Міучча Прада та Раф Сімонс об’єднали зусилля біля керма бренду. Від бажаних шовкових суконь довжини міді та туфель Мері-Джейн у колекції весна-літо 2023 до дафлкотів та туфель з 3D-квітами для сезону осінь-зима 2023/24 — це був успішний рік для бренду. Також треба віддати йому належне за ідеальну кампанію з Гантер Шафер.

17

Toteme

Засновники Toteme Елін Клінг і Карл Ліндман збираються відсвяткувати десятиріччя у бізнесі. Цього року стокгольмський бренд отримав незліченну кількість перемог, зокрема солдаут нової сумки з T-lock, відкриття нового флагманського магазину в Лондоні і, звісно, постійно збільшувана кількість знаменитостей серед шанувальників бренду: Кеті Голмс, Дженні Кім, Лаура Гаррієр і герцогиня Сассекська. Кашемірове пальто на запах стало фаворитом Дженніфер Лоуренс, Енн Гетевей і Селени Гомес — усі з'являлись у ньому протягом останніх 12 місяців.

18

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить