5 знакових ідей дизайнера Франка Москіно

27 лютого 1950 року народився засновник італійського модного Дому Moschino – Франко Москіно. Сьогодні легендарному кутюр'є і епатажному провокатору могло б виповнитися 70 років. За своє насичене, хоч і недовге, життя Москіно вдалося залишити свій слід в історії моди. Так, іронічним висміюванням споживчої культури і закликами проти прийнятих канонів моди, дизайнер заслужив повагу і визнання громадськості. Vogue.ua розповідає про знакові речі авторства Франко Москіно.

Нажмите и перетащите0Moschino

Гасла

Візитівкою Дому Moschino стали величезні іронічні гасла і написи на одязі: «Доброго смаку не існує», «Дорогий піджак», «Талія, що коштує грошей», «Мене можна одягнути, але не можна зняти!», «Ця сорочка коштує один мільйон лір». Мода прощала йому все і в той же час ставала підвладною сюрреалістичному погляду Москіно.

Реклама Moschino1

Піджак а-ля Chanel

Москіно жартував навіть над такими геніями моди, як Коко Шанель, переосмислював класичні вечірні вбрання модного Дому. Так на світ з'явився піджак у стилі Chanel, але замість ґудзиків у нього були пришиті золоті шпильки і кришки від пляшок, і футболка з принтом Chanel № 5.

Нажмите и перетащите2Піджак Moschino, 1980-і

Дотепні малюнки

Якщо інші дизайнери у 1980-х часто експериментували з формою і пошиттям, то талановитий художник Франко Москіно робив ставку на яскраві іронічні принти. Елегантна сукня у світі Moschino була розфарбована Міккі Маусами або прикрашена зображенням корови, стьобана спідниця з деніму була декорована аплікацією яєчні, усміхайлики прикрасили футболки, а на спині піджака був нанесений малюнок туза червів.

Нажмите и перетащите3Рекламна кампанія Moschino, 1985

Екологічний одяг

Франко Москіно перший представив колекцію, яка повністю складалася з екологічних матеріалів, а виробництво таких одягу та аксесуарів було нешкідливим для навколишнього середовища. Так з'явилося знамените пальто зі штучного хутра, прикрашене коміром з плюшевих ведмедів.

Нажмите и перетащите4Moschino, 1988

Логоманія

Популярний зараз серед дизайнерів тренд під назвою "логоманія", починається ще в 80-х роках у колекціях Франка Москіно. Дизайнер не боявся голосно заявити про себе: замість того, щоб помістити назву бренду на етикетці виробу, Франко прикрашав великими літерами одяг і аксесуари.

Нажмите и перетащите5Показ Moschino, 1987

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить