4 дизайнери, на яких варто звернути увагу після Pitti Uomo 105

По традиції, на виставку Pitti Uomo з показами приїжджають сливки чоловічого фешн-дизайну: саме у Флоренції стаються голосні дебюти, сюди ж повертаються закріплювати славу або перезапускати бренди після довгих пауз. Італійський кореспондент Олена Дяченко регулярно відвідує виставку з 2014-го, і звітує про найкращі колекції нового сезону – а у розрізі тренду на гендерну нейтральність до всіх цих брендів можуть спокійно придивитися і жінки у пошуках statement-речей із нотою маскулінності.

10

Реклама

Романтик: S.S. Daley

Як тільки Стівен Стокі-Дейлі у 2021-му показав свою дебютну колекцію одразу після випуску з Вестмінстерського університету, серед його постійних клієнтів опинився Гаррі Стайлз, якому марку представив його стиліст Гаррі Ламберт – у S.S. Daley його можна побачити у кліпі Golden. У цьому році у відносинах співака та дизайнера новий виток: Стайлз почав інвестувати у бренд і став його співвласником. Не важко уявити, чому стиль Дейлі для нього perfect match: на подіумі Палаццо Веккьо у Флоренції дизайнер представив ностальгічний genderless гардероб для жіночних підлітків: інфантильні светри з кроликами, піжамні шорти з лоферами, пончо з принтами з дитячих книжок, поло та балаклави. Виходець з робочого класу Ліверпуля, Стівен надихається елітизмом британських шкіл, аристократією, регатами та фільмами накшталт Brideshead Revisited. Попри юнацький дух, крій та матеріали – у найкращих традиціях Seville Row.

4 дизайнери, на яких варто звернути увагу після Pitti Uomo 1051

Революціонер: MAGLIANO

Для Луки Мальяно подіум Pitti Uomo став місцем дебюту п’ять років тому, а у 2024-му молодий дизайнер з Болоньї повернувся на виставку вже зіркою із за плечима призом імені Карла Лагерфельда на нагородженні LVMH Award (його також Bettter), статтями у Vogue Italia та десятками інсайдерів фешн-індустрії у першому ряді його грандіозного показу на флорентійській стадіонній арені Форума Нельсона Мандели. Дитина 80-90-хх, Мальяно надихається італійськими субкультурами та радикальними рухами минулого сторіччя, і просуває гендерну свободу та безлімітне право на самовираження. Тому герої його показу – скоріше особистості із власним стилем, ніж моделі, які демонструють колекцію. Речі бренду виглядають як дуже особистий та кастомізований вінтаж, який створює ілюзію індивідуального стилю – для тих, кому важко заміксувати такий хитрий лук власноруч. Цього сезону бренд запартнерився із багатьма відомими марками: костюми для Magliano пошили в Kiton, капелюхи створили Borsalino, а кросівки та капці – U-Power та Ugg.

4 дизайнери, на яких варто звернути увагу після Pitti Uomo 1052 MAGLIANO

Класик: Todd Snyder

Тодд Снайдер, у якого за плечима робота в Ralph Lauren та J. Crew, мало відомий поза Америкою, а на подіумі він показав свою колекцію вперше з 2020 року. Проте, його сміливо можна назвати одним із найцікавіших брендів чоловічої моди на сьогодні. На відміну від більш хайпових молодих дизайнерів, він робить бездоганні повсякденні речі, які легко можна уявити в гардеробі у форматі тотал лука. На його мудборді – інтер’єри в естетиці mid-century modern, 911-й Porsche та вінтажні костюми Armani з 80-х. За словами Тодда, він намагався уявити собі гардероб свого діда-денді, і зробити його сучасним та модним. Саме тому в колекції є і костюми-оверсайз, і штани-карго, і шорти-бермуди. Серед головних акцентів – дорогоцінні текстури у кращих традиціях quiet luxury: хутро, дублянки, бархат, шкіра. Цього року він дебютував з колаборацією для Woolrich Black Label, тому пуховики Снайдера для бренду – must have наступної зими.

4 дизайнери, на яких варто звернути увагу після Pitti Uomo 1053 Todd Snyder

Андеграундер: Achilles Ion Gabriel

Фін за походженням, Акіллес Йон Габріел до цього року був відомий як креативний директор взуттєвого бренду Camper та Camperlab, а на Pitti Uomo-105 дизайнер презентував свою власну марку. В ній відчувається андеграундна енергія його 36 років: це гардероб, створений для транс-рейвів та для буднів їх відвідувачів. На подіумі було багато жінок на рівні з чоловіками, але як «офісні» спідниці з розрізами, так і максі сліп-дреси на думку Акіллеса можуть носити і ті, і інші. Окрім гіпертрофованих пліч жакетів та пальто у стилі Balenciaga, особливо цікавими були аксесуари: грубі ковбойські чоботи, ремені extra long, сумки з коров’ячого хутра. Переосмислені класичні речі – ще одна сильна сторона нового бренду: як деконструйовані офісні костюми оверсайз, бежеві тренчі та блакитні сорочки.

4 дизайнери, на яких варто звернути увагу після Pitti Uomo 1054 Achilles Ion Gabriel

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить