Іван Уривський — герой нового проєкту бренду COVER

Український бренд COVER запускає свій новий спецпроєкт No Labels, першим героєм якого став театральний режисер Іван Уривський. За квитками на його вистави українці вишиковуються у довгі черги, а прем'єри стають чи не головними культурними подіями в країні.

Реклама

10

У рамках проєкту бренд спілкується з відомими українськими діячами та професіоналами у своїй сфері, аби дізнатись чи вони досі відчувають тиск від суспільства або ж борються зі стереотипами, які зустрічають на своєму шляху. Проте, із рушійними змінами у суспільстві деякі із майбутніх героїв діляться тим, що не усі стереотипи досі діють. У рамках No Labels Уривський, лауреат Шевченківської премії, поділився своїм баченням про сучасну театральну культуру, розповів нам про стереотипи із якими стикався сам та роздумами, що ж саме чекає глядача у майбутньому. Спецпроєкт планується релізитись до кінця травня, говорячи про нові стереотипи та показуючи нових героїв щотижня.

Instagram

, COVER (@cover.apparel.ua)

"Кожен з нас на своєму шляху мав вирішальні моменти, що трансформували наше світобачення та вплинули на подальше життя та цінності в ньому. З самого початку існування COVER завжди досліджував питання контроверсійних фреймів, що існують у нашому соціумі. Продовжуючи говорити про те, що дійсно близьке нашій місії, запускаємо проєкт No Labels, — розповідає засновниця бренду Анастасія Федорова. — Цього разу ми вирішили поглибитись в специфіку напрямків життя та професій героїв, шлях яких не завжди був простим, але привів до неймовірних результатів, щоб зрозуміти: "А чи ще діють вони в нашому суспільстві, або вже є неактуальними з розвитком нашої країни?".

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить