Євробачення-2024: хто стоїть за створенням прикрас для виступу alyona alyona і Jerry Heil

11 травня в шведському Мальме відбувся фінал пісенного конкурсу "Євробачення-2024", на якому українські виконавиці alyona alyona і Jerry Heil посіли третє місце. Окрім пісні та постановки, увагу глядачів прикували образи артисток, у яких важливе місце надано прикрасам. Їх розробила ювелірна дизайнерка Катя Тутєрова, засновниця бренду Sfurato. Розповідаємо про цю співпрацю докладніше.

Виступ alyona alyona і Jerry Heil на "Євробаченні – 2024"0Виступ alyona alyona і Jerry Heil на "Євробаченні – 2024"

Реклама

«Сфумато» — живописна техніка помʼякшення контурів фігур та предметів, яку розробив ще Леонардо да Вінчі, дала поштовх для створення ювелірного бренду Sfurato. Дизайнерці Каті Тутєровій здавна подобалось мистецтво та «сфумато», але одного разу вона написала назву техніки з помилкою — так і народилась назва її майбутнього бренду. У рамках Sfurato дівчина створює прикраси за допомогою паяльника — брутальні та з характером. Займається цим 15 місяців — але її оздоби вже побували на сцені Євробачення-2024: їх одягнули представниці від України alyona alyona & Jerry Heil.

11

«Я була знайома з Джері Хейл задовго до Євробачення, знала, що їй подобаються мої вироби, — розповідає Катерина. — Для мене це дійсно важливо, щоб був контакт між людиною та прикрасами. Я завжди мріяла про Євробачення — щороку спостерігала за конкурсом. Це була моя важлива амбіція». Шлях до здійснення мрії Тутєрова здійснювала крізь проби та помилки, численну кількість навчань та роботу в блекаути. В день, коли вона вперше зустрілась зі стилістом Jerry Heil заради обговорення вигляду прикрас для номеру, Київ потужно обстрілювали росіяни — попри все, одразу вдалось накреслити план роботи. «Головна причина, чому звернулися саме до мене — я на 100% підходжу. Металеві аксесуари, особистий впізнаваний стиль, мій експериментальний підхід до дизайнів — все зійшлось».

Instagram

, S F U R A T O (@sfurato)

Спеціально для alyona alyona & Jerry Heil Катя створила плече-обладунок, моносережку, браслет та меч. На виготовлення усіх прикрас майстриня витратила майже чотири тижні: десять днів створювала оздобу-обладунок, на все інше пішло сім днів. Кожна з них має свою потужну символіку: номер співачок, за постановку якого відповідала режисерка Таню Муіньо, просякнутий метафорами.

«Перше, про що ми говорили: сережка або підвісок з оком. Око — бажання саме Джері. Чому? Не знаю. Воно гарно поєднується з її виразними очима — я бачу такий звʼязок», — пояснює Sfurato. Наступний елемент — меч у волоссі — Катя створила дуже швидко, у неї одразу сформувалось бачення прикраси: «я зробила тестовий зразок, який мала доробити після репетиції, на яку його взяли. Але команда одразу забрала меч, їм все ідеально підійшло — я навіть не встигла сфотографувати фінальний варіант».

Процес створення прикрас2Процес створення прикрас

13

Основним референсом до образів дівчат був образ захисника Києва Архангела Михаїла, що символізує боротьбу. Браслет з вирізом хреста для Jerry Heil продовжує наратив обладунків — Катя каже, що зробила річ такою, якою уявляла, не бажаючи турбувати дрібницями команду: «Вони дали мені художню свободу — у нас аналогічне уявлення з приводу того, який вигляд повинні мати прикраси». Плече з фіанітами, над яким Катя працювала найдовше, не ввійшло у фінальний образ — Jerry Heil одягає річ на вечірки: оздоба прекрасно сяє під софітами.

14

«Я до останнього не вірила, що це все відбудеться, що все ж таки мої вироби опиняться в кадрі на прямій трансляції Євробачення, — емоційно розповідає Катя. — У мене була параноя, що щось зламається або відвалиться, що щось не підійде чи вироби не доїдуть. Список емоцій, які я переживала, складно описати — коли я дивилась трансляцію, мала відчуття, немов сама опинилась на сцені».

Вихід дівчат у прикрасах її рук на сцену Євробачення Катя сприймає як важливий поворот у житті. «Зараз розумію, чому ця співпраця все ж відбулась — я постійно мріяла про сцену, яскраві образи. Бо справді: для чого робити металеву сумку? Це аксесуар для особливих гучних подій, де потрібні естетичні надлишки, де треба бути «екстра». Мій бренд — це абсолютне «екстра». І коли це справді знадобилось, воно віднайшло місце, де може себе якнайкраще показати». Надалі дизайнерка обіцяє експериментувати з модою та межами — межами можливого. Аби жити з красою й робити її органічним елементом повсякдення.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить