Українські бренди на Тижні моди в Будапешті

Минулими вихідними в Будапешті пройшов вже 13-й сезон Budapest Central European Fashion Week, чотири з яких цей майданчик підтримує українських дизайнерів у співпраці з Ukrainian Fashion Week. Цього разу свої нові колекції міжнародній аудиторії показали бренди GASANOVA, Sidletskiy та TONiA. Розповідаємо про них детальніше.

Sidletskiy0Sidletskiy

Реклама

GASANOVA

Бренд GASANOVA, відомий своїми вечірніми вбраннями, став одним із хедлайнерів Тижня моди в Будапешті. Нову колекцію сезону осінь-зима 2024/25 дизайнерка Ельвіра Гасанова присвятила спеціям, а саме чорному перцю. За її словами, ця ідея прийшла до неї спонтанно – під час прийняття ранкового душу вона звернула увагу на аромат б'юті-засобу, яким користувалася, і зрозуміла, що хоче розкрити саме тему спецій.

Instagram

, Budapest Central European Fashion Week (@bcefw)

"Дівчина GASANOVA – це дівчина з перчинкою, вона не боїться привертати до себе увагу, бути яскравою, часом незручною, але завжди залишається вірною власним бажанням", – розповіла дизайнерка на благодійному паблік-тоці United For Freedom за день до шоу. На практиці цю ідею GASANOVA висловила за допомогою використання теплих, навіть зігріваючих відтінків кориці, куркуми, каєнського перцю. У поєднанні з підкреслено жіночними силуетами вийшло гаряче та спокусливо, але при цьому елегантно та делікатно. Сама Гасанова в останніх інтерв'ю нерідко зазначала, що її бренд став стриманішим – за 10 років роботи марки змінилася вона сама, світ навколо та бажання клієнток.

Instagram

, Ukrainian Fashion Week (@ukrainianfashionweek_official)

Sidletskiy

Sidletskiy – молодий бренд зі Львова, заснований у 2019 році. Дизайнер Ігор Сідлецький продовжує вивчати тему сучасного міського гардеробу – мінімалістичного, акуратного, але ненудного. Він майстерно поєднує в одному образі архітектурність крою з різноманітністю фактур, вивірені пропорції та глибоку палітру кольорів.

Instagram

, Budapest Central European Fashion Week (@bcefw)

Ще одна обов'язкова частина його колекцій – ручна робота, яка є відмінною рисою усієї української модної індустрії. За це нас люблять і цінують у світі. Сам дизайнер наголошує, що йому подобається фокусуватися на деталях, які виокремлюють кожний образ, роблять його унікальним, але при цьому не втрачається їх функціональність.

Instagram

, Ukrainian Fashion Week (@ukrainianfashionweek_official)

TONiA

TONiA – нове ім'я в українській модній індустрії. Марка основана Антоніною Белінською, яка також відома своєю роботою художниці по костюмам. Представлена у Будапешті колекція називається "Ентропія" – вона створена за принципом легкого комбінування усіх речей між собою.

Instagram

, TONiA (@tonia.studio)

Назва дропу відсилає до природи і давньої мрії Белінської, яка вже дуже давно мріяла про створення одягу. "Ентропія – це розсіяна енергія, накопичення якої породило життя. Це певний символ мого пробудження і народження чогось нового", – розповідає дизайнерка, яка в новій колекції грається з поняттями ніжності та сексуальності, внутрішньої сили та сприйняття нас оточуючим світом. Белінська навмисно акцентує увагу на жіночих формах, підкреслює талію, демонструє, що найкрасивішою фактурою є наша власна шкіра.

Instagram

, TONiA (@tonia.studio)

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить