Опудало як об’єкт мистецтва у новому зніманні брендів LUVI та Lutiki

Два українські бренди Lutiki та LUVI представили рекламну кампанію, символом якої став опудало – популярний об'єкт в сільській місцевості.

Реклама

10

"Опудало як імітація людської постаті для введення в оману кого-небудь. Це захисники землі, унікальне призначення яких — жахати тих, хто ласий до плодів чужої праці. Під їхній вплив підпадають птахи, тварини та навіть люди, – розповідає дизайнерка Соня Солтес. – Від найдавніших часів опудало стоїть на варті врожаю і є його символом. В сучасному світі воно стало частиною масової культури. Дивлячись крізь оптику людини, що відчуває загрозу через вторгення агресора, який зазіхає на дім, свободу і життя, опудало набуває нових сенсів. 

»Охоронець» врожаю насправді беззахисний перед ворогом: його призначення оберігати — символічне. Тому внутрішня безпомічність компенсується зовнішньою стилізацією. І тут відкривається простір для вигадок: зробити опудало ошатним, вбираючи в тендітні шати і цінні оздоби, святкуючи можливість життя та творчості".

11

12


Для стайлінгу використано одяг LUVI та прикраси LUTIKI, сільський інвентар, квіти та гарбузи, а саме знімання відбулося в саду дизайнерки Соні Солтес на Канівщині.

13141516171819110111112113114115

Фото: Василіна Врублевська

Источник

No votes yet.
Please wait...

Ответить