Навіщо робити корпоративні подарунки

Навіщо робити корпоративні подарунки
Навіщо робити корпоративні подарунки

Навіщо взагалі потрібні подарунки

Є очевидні відповіді: нагадати себе, підвищити лояльність, зміцнити партнерства. Але це не все. За допомогою корпоративних подарунків можна:

  • Поліпшити впізнаваність. Той випадок, коли всі подарунки та сувеніри підкреслюють фірмовий стиль компанії та допомагають розкрити візуальний образ бренду. Чим більше точок контакту з брендом, тим краще запам’ятовування.
  • Транслювати цінності та ідеї. Наприклад, «ми за екологію», «ми за інновації», «наша фішка — швидкість», «з нами буде комфортно» і т.д. Виражається це найчастіше у вигляді слогану на подарунку. Відбивати посил можуть і властивості самого подарунка.
  • Інформувати клієнтів та партнерів. До цієї категорії відносяться подарунки, які несуть корисну інформацію про вашу компанію, продукт або послугу.
  • Ознайомитись з новим продуктом. Немає кращого способу, ніж дати спробувати, перш ніж пропонувати купити.
  • Запустити «вірус». Це подарунки, які є частиною якоїсь акції, інструментом для просування соціальних мереж. Їх фотографують та викладають із хештегом. Вони заточені на лайки та ріпости. З їхньою допомогою нарощується ваша аудиторія.
  • Повернути клієнта. За допомогою корпоративних подарунків можна вибачитися за скоєну помилку або повернути клієнтів, що пішли від вас.
  • Залишити приємний «післясмак». Думаєте, косметичний рітейл просто так дарує пробники, коли ви робите покупку? А в ресторані разом з чеком вам приносять льодяники або жувальну гумку. Додаткова емоція, бонус до основної купівлі створює емоційно-позитивний зв’язок із компанією-продавцем.
  • Сформувати «живий дотик», що наразі стає важливим для онлайн-бізнесу, де практично немає офлайн-взаємодії з клієнтом.
  • Висловити подяку своїм клієнтам, партнерам, постачальникам та співробітникам через подарунок.

Який подарунок можна вважати вдалим

Успіх, якщо одержувач користується подарунком. Якщо подарунок викликав позитивну емоцію, то нехай навіть ним потім не користуються. Якщо емоціями від подарунка діляться у соцмережах. Якщо подарунок пішов «у сім’ю» або «розійшовся» в офісі.

Компанія Teahouse дає можливість зробити корпоративні подарунки у вигляді чаю в креативному дизайні, та навіть з вашим логотипом на упаковці. Чай надає тепло і гармонію, а чай в подарунок додає щирі приємні емоції для вашого колективу або клієнтів!

Невдалий подарунок – той, що його викинули. Найневдаліший — той, який викинули, не відкривши.

До речі, якщо ваш подарунок подарували, то це не найгірший варіант. Адже в результаті він знайшов того, хто йому радітиме.

Що краще не дарувати

Будь-який предмет може бути як чудовим подарунком, так і невдалим. Все більше уваги приділяється ідеї, посиланню та його упаковці. Йдуть у минуле формальні, бездушні та безглузді подарунки, «прикрашені» логотипом.

Не даруйте:

  • неякісні речі;
  • дешеву їжу;
  • відверто непотрібні речі типу бронзового коня;
  • чергові предмети з каталогів без будь-якої ідеї.
Rating: 5.0/5. From 1 vote.
Please wait...

Ответить